نازنین زهرا جوننازنین زهرا جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات نی نی توشولو نازنین زهرا جون

روز جهانی شیر مبارک

1393/5/18 10:15
نویسنده : مامانش
288 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

اول به مامان گلم که انقدر مهربونه و هروقت من شیر میخوام بهم شیر میده و با نگاه عاشقونش تشویقم میکنه و از شیر خوردنم کلیییییی لدت میبره روز جهانی شیر را تبریک میگم و میگم مامانی دوستت دارررررررم...

این دوست داشتنمو برای مامانی اینطور ابراز میکننم...

صبح وقتی بیدار میشم و مامانی به روم لبخند میزنه و بهم سلام میده منم یه لبخند خوشگل تحویل مامانی میدم...

و هنگامی که مامانی بغلشو برام باز میکنه و میگه بیا بغل مامان منم دستمو باز میکنم و میپرم بغلش...

مامان خیلی دوستت دارم...

 

عافیت باشه خانم گل

رفتم زیر میز نهارخوری ببینم چه خبرهخندونک

عروسی دخترعموم محیا بود و من کلییییییییییییییییییی رقصیدم خیلی بهم خوش گذشت نانایی کردم و به همه نگاه میکردم خیلی لباس خوشگل پوشیده بودم...

لباس حنابندون که مامان فاطمه سر دندونی برام خریده بود و لباس عروسی که مامان اکرم برام سر دندونی خریده بود... دستشون درد نکنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)