نازنین زهرا جوننازنین زهرا جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات نی نی توشولو نازنین زهرا جون

حمام و آب بازی2

1392/10/16 19:34
نویسنده : مامانش
138 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام من عااااااااشق آب بازیم هروقت مامان جون میخواد بره منم گریه میکنم میخوام بیام حمام...تو حمام خیلی آرومم مخصوصا وقتی بدن شسته میشه ولی وقته به صورتم دست میزنن دوست ندارم و وقتی میخوان منو از تو حمام بدن بیرون تا خاله لباسامو بپوشنوه بغض میکنم آخه دلم میخواست بیشتر تو حمام بمونمخجالت

وقتی از حمام میام بیرون خیلی خسته ام خاله میگه فکر کنم یه چندسالی نه شیر خورده نه خوابیدهتعجب

آخه تند تند شیر میخورم و حسابی یه دل سیر میخوابم...

مامان جون اکرم میگه هروقت کارداریم یا بی قرارم منو ببرن حمام تا خسته بشم لا لا کنممژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد صدرا
20 دی 92 17:14
یه سری عکس از نازنین زهرا بندازین که با یه عروسکی چیزی مقایسه بشه خیلی ریزه است این عکسها ریز بودنش رو نشون نمیده ! هر ماهگردش هم ازش با یه بک گراند ثابت عکس بگیرین ......موندگاره ! واقعا جرئت میخواد بردنش به حموم اون دختر کوچولو رو زیر شیر آشپزخونه هم میشه شست !
ماجون
29 دی 92 17:39
انشاالاه بزرگ بشی خانم شیزهرا جان کمک دست مامانت شوی