نازنین زهرا جوننازنین زهرا جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات نی نی توشولو نازنین زهرا جون

ولیمه نازنین زهرا

1392/10/19 19:35
نویسنده : مامانش
156 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

به امید خدا مامان و بابا نازنین زهرا برایه شکرانه از وجود دختری ناز ولیمه دادن...

 

 

خیلی خیلی خوش گذشت درکنار مهمونایه مهربون کلی ذوق کردم چون همه میگفتن چقدر خوشملم ماشاالله... و اینکه برایه اولین بار اکثر فامیلا رو میدیدم خیلی خوشحال بودم...

اول مهمونی که نه یکم بعدش کلی نق نق کردم نمیدونم چرا؟به صدا هم حساس نیستم همه چیزا هم اوکی بود... ولی زودی ساکت شدم و تا آخر مهمونی خوابیدم مثل یه دخمل خوووووووب و خانم...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد صدرا
20 دی 92 17:16
همه چی عالی بود از مامان و بابا ت خیلی تشکرکن عزیزم ! دختر خوبی بودی آفرین خوشگل خانوم !
صنم خاله
24 دی 92 18:00
سلام من صنم هستم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید تازه وب باز کردم