نازنین زهرا جوننازنین زهرا جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات نی نی توشولو نازنین زهرا جون

گوشامو سوراخ کردم

1392/11/5 10:12
نویسنده : مامانش
166 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

امروز به همرا مامانیم و مامان جون و خاله جونو عمو جون رفتیم خونه زنعمو عمو جون... و منو اوووف کردن... گوشام درد میکرد بعدش گوشامو سوراخ کردن بعدش دلمم کوچلوه تا شیر میخورم درد میگیره...

گریه کردم آخه من خیلی توشولو بود خوب...

اما همه بهم قول دادن چون کوچلوام خیلی خیلی زود خوب میشه انشاالله...

من اولین بار تو چهل یک روزگی خندیدم... دیگه وقتی کسی باهام بازی کنه و جغجغه هامو برام تکون تکون بدن میخندم...

اولین لبخندی که تو خواب زدم حدود نیم ساعت به دنیا آمده بودم... و خاله شکار لحظه ها ازم عکس انداخت...

و گاهی تو خواب قهقه میزنم دهنمو باز میکنم چونم میلرزه و کلییییییی میخندم... اییییییییی جانم فدایت خاله ریزه...

ماشاالله...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
17 بهمن 92 17:38
مبارک باشه خانم طلا
مامان محمد صدرا
20 بهمن 92 16:58
بانو به گوشت بیاویز گوشواره زیباییی از حیا و عفت یک زن ایرانی!